Tuesday 2 May 2017

Saiful Amin Forex Kaufen

Sebelum masuk ke seite utama saya nak pastikan untuk newbie yang ZERO tentang Forex. Sila Baca Kapitel 1 Terlebih Dahulu. Sehari sila fokus untuk 1 Kapitel .. Lepas dah faham Kapitel 1 baru la masuk Kapitel 2. begitu jugak dengan Kapitel 2 .. begitu jugak selanjutnya. Saya tak mahu und ein terus baca kapitel seterusnya tapi kapitel sebelum ni unda belum faham lagi pun. Harap Jelas ya Disini .. Ramai newbie2 ada beritahu saya pening untuk fahamkan semua ni sedangkan baru beitreten belajar arini dan semalam. huhu. Tiada Händler pon yang dari null boleh faham semua ni dengan pantas dalam masa 24 jam. Semua ni memerlukan masa. Tapi dalam Blog yang saya sediakan ni saya sudah memberikan penjelasan yang cukup jelas sd saya tidak memasukkan langsung tentang teknikal menggunakan fibonaci als Indikator. Jika saya masukkan bahagian ni mmng lagi merungsingkan ada untuk faham. ) Ok jika unda sudah jelas dengan penerangan diatas sila klik ENTER dibawah. Blogger Vorlagen Erhalten Sie E-Mail-UpdatesSelamat datang ke Online Forex Learning Von Saiful Amin. Disini sagena akan terangkan apa yang patut unda tahu dalam forex. Apa info penting yang sepatutnya und ein tahu. Yang tak penting dan buatkan und ein pening untuk faham saya tidak akan masukkan. Sebab saya dahulu pon macam unda. Ada beli 2 ebook bahasa melayu. Serus sagen, cakap mmng saya susah nak faham. Sebab pada saya ia terlalu Voraus untuk Anfänger yang baru nak mengenali forex. Letzte 2 sagen kaji sendiri saja macam mana preis bgerak dan bagaimana dia boleh bertukar arah dan dimana tempat preis akan singgah. Jadi teknik yang akan sagt ajarkan nanti jugak tak rumit dan mudah untuk anda faham. Sebab tiada unsur2 indi, fibonaci, garisan2 yang banyak. Teknik saya nnti 100 grundlegende FOREX. Bawah ini saya ada sediakan beberapa Kapitel yang perlu und ein baca satu persatu. Okay pertama sekali und ein harus buka demo akaun. Kara-Kara Nak Buka Sila Klik Link Dibawah Ini. Selepas selesai buka akaun demo unda boleh la ikuti Kapitel - Kapitel dibawah ini. Tak Banyak Mana pon. ) Kepada yang berada didalam gruppe neulinge jika unda dah faham bagaimana nak handel dan dah faham baca chart. Anda boleh wasap saya 60176266634 untuk anfrage ditransferkan ke gruppensignal dan perbincangan. Amaran Mohon kerjasama und ein untuk tidak menyebarkan link blog ini. Saya tidak halalkan ilmu ini jika unda memberitahu sesiapa berkenaan link ini. Harap sema dapat hormati kerja tangan sagea ini ya walaupon ianya tidak sehebat ilmu dari sifu yang lain. Beliebte Beiträge Selamat datang ke 39Online Forex Learning39 Von Saiful Amin. Disini sagena akan terangkan apa yang patut unda tahu dalam forex. Apa i. Ungeordnete Liste Aktuelle Beiträge Text-Widget Blog-Archiv Erhalten Sie E-Mail-Updates


No comments:

Post a Comment